چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران

گودرز علی بخشی

دوره 4، شماره 1 ، تیر 1394، ، صفحه 98-79

https://doi.org/10.22054/ilt.2015.3464

چکیده
  استقلال فراگیر همواره یک مسئله بحث­برانگیز میان زبان­شناسان کاربردی بوده است. مطالعات متعددی به منظور بررسی برداشت معلمان و یادگیرندگان از استقلال فراگیر و همچنین امکان استقلال فراگیر انجام شده است. با وجود اهمیت استقلال فراگیر و وجود چندین مطالعه مرتبط، چالش در ترویج استقلال فراگیر در موسسات ایرانی به زعم محقق انجام نشده است. ...  بیشتر